Strefa Pacjenta

Udogodnienia dla Pacjentów

Zapisy

Możliwe są następujące formy umawiania wizyt:

  • osobiście,
  • telefonicznie,
  • wiadomość SMS,
  • wiadomość e-mail.

Godzina przyjęcia ustalona podczas rejestracji jest orientacyjną godziną oczekiwania na wejście pacjenta do gabinetu. Godziny pracy gabinetu:

  • Poniedziałek – piątek: 8:00-18:00
  • Sobota: po wcześniejszym ustaleniu wizyty
  • Niedziela: nieczynne

Forma płatności i zasady przyjmowania

W pierwszej kolejności przyjmowani są Pacjenci, którzy zapisali się wcześniej.

W przypadkach pilnych, w których nie ma możliwości udzielić natychmiastowej pomocy pacjenci są kierowani do innych gabinetów lub na ostry dyżur stomatologiczny gdzie takową pomoc otrzymają.

Pacjenci, którzy nie wymagają natychmiastowej pomocy a którym zależy na przyśpieszeniu wizyty wpisywani są na tzw. ,,listę rezerwową„. W sytuacji, kiedy zapisany na dany dzień pacjent odwołuje wizytę powiadamiany jest pacjent z ,,listy rezerwowej”.

Ostatecznym terminem odwoływania wizyty są godziny ranne dnia kiedy miała się ona odbyć. Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc lub wysyłając wiadomość sms. Odwołanie wizyty odpowiednio wcześnie pozwala przyjąć pacjenta z nagłym przypadkiem lub oczekujących na miejsce na ,,liście rezerwowej”.

Wszyscy pacjenci proszeni są o punktualne przyjście. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest 15 min. spóźnienie licząc od godziny na którą była wyznaczona wizyta.

Płatność wyłącznie gotówką.

Najczęściej zadawane pytania

Przed wizytą w gabinecie należy zadbać o higienę zębów. Jeśli Pacjent posiada dokumentację medyczną (zdjęcia zębów, odpis karty leczenia) powinien przynieść ją na wizytę.

Jeśli podczas zabiegu było wykonywane znieczulenie miejscowe nie należy jeść aż do ustąpienia objawów znieczulenia (ścierpnięta warga/język).

Tak. O ciąży lub karmieniu piersią należy poinformować na początku wizyty.

Dla kobiety ciężarnej najbezpieczniejszym okresem wykonywania zabiegów stomatologicznych jest 2 trymestr.

Jeśli kobieta karmi piersią i podczas zabiegu zostało wykonane znieczulenie, to po zakończeniu wizyty należy odciągnąć pokarm i nie podawać go dziecku.

Codziennie należy stosować pastę do zębów, czyściki do przestrzeni międzyzębowych (nić dentystyczną) oraz płukankę.

Środki higieny zębów powinny być dobrane indywidualnie (należy uwzględnić np. nadwrażliwość zębów, krwawiące dziąsła itp.).

W przypadku diety bogatej w owoce i warzywa należy zachować odstęp między jedzeniem a szczotkowaniem (min. pół godziny).

Zabiegów stomatologicznych nie należy wykonywać w przypadku występowania infekcji gardła i błon śluzowych (np. opryszczka, afta). W takiej sytuacji należy skontaktować się i ustalić nowy termin wizyty (również jeśli zauważono objawy tego samego dnia przed wizytą).

Jesteście bezpieczni

W Przychodni Stomatologicznej Dentinox bezpieczeństwo Pacjenta jest jednym z najważniejszych zadań. Dbamy o to aby zabiegi wykonane były nie tylko zgodnie z najnowocześniejszymi osiągnięciami wiedzy stomatologicznej, ale też odbywały się w bezpiecznych warunkach. Sprzęty używane do dezynfekcji i sterylizacji (myjka ultradźwiękowa, myjnia-dezynfektor MIELE, autoklaw Melag Vacuklav 31B+, autoklaw DAC Uniwersal do końcówek, lampy UV-c przepływowe i bezpośredniego działania wiruso- i bakteriobójcze, oczyszczacz powietrza) należą do najnowocześniejszych jakie istnieją na rynku i są zgodne z wytycznymi Stacji Sanitarno-Epitemiologicznej.

W swojej działalności przychodnia kieruje się hasłem BEZPIECZEŃSTWO PRZEDE WSZYSTKIM, dlatego wprowadzono pewne zasady ze względu sytuację jaka panuje obecnie na świecie:

  • Wizyta odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu,
  • Przed każdą wizytą pacjent otrzymuje telefon odnośnie potwierdzenia wizyty,
  • Między przyjmowaniem kolejnych pacjentów zachowane są przerwy które pozwalają na pełną dezynfekcję gabinetu,
  • Jeśli występują objawy infekcji następuje przełożenie wizyty na inny termin.
Przewiń na górę